Seurakuntavaalit 2018

Ennakkoäänestys on käynnissä 6-11.11.2018. Latovainion rukoushuoneessa antoi äänensä ennakkoon 39 henkeä ja kunnantalolla 43. Seurakuntatalossa annetut äänet huomioiden ääniä on torstai mukaan lukien annettu ennakkoon lähes 200. Ollaan suunnilleen samassa vauhdissa kuin vuonna 2014. Äänioikeutettuja on Jokioisten seurakunnassa 3534. Noin 700 seurakuntalaista tarvittaisiin äänestämään että äänestysprosentti nousisi lähelle 20%. Tsemppaa kaveriasi!

Jokioisten seurakunnan seurakuntavaalien ehdokaslistojen yhdistelmään voit tutustua tästä..Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuulutus ennakkoäänestyksestä ja äänestyspaikoista ja -ajoista Jokioisilta löytyy tästä.. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakuntavaalien ehdokkaiden ajatuksiin ja arvoihin voit tutustua seurakuntavaalien vaalikoneessa..Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Valitsijayhdistykset

Seurakuntavaaleissa asetutaan ehdolle valitsijayhdistyksen kautta. Yhdistys kerää listalleen ehdokkaita, joilla on yhteinen näkemys esim. kirkon uudistamisesta, Raamatun merkityksestä uskon peruskirjana tai nuorten aseman vahvistamisesta kirkossa.

Tietoa valitsijayhdistyksistä ..Linkki avautuu uudessa välilehdessä