pensaan kukka hiirenkorvalla

Aikuisille

Jeesuksen sana siitä että jokainen etsivä löytää ja että kolkuttavalle avataan, rohkaisee etsijää.

Etsiminen ja selvittäminen vaatii myös itseltä panostusta. Kaikki ei tipahda syliin valmiina.

Lopulta ei ole kyse meidän etsimisestämme vaan siitä että Kristus etsii eksyneitä...

Armo riittää ... Kristus tarjoaa toivon ... ja ilon ...

Raamattu- ja rukouspiirit

Usein silloin kun ei ole muuta erityistä, polkaistaan käyntiin piiri Raamatun sanan ja rukouksen äärelle. Seuraa kirkollisista päivän tilanne!

Pappi, seurakuntapastori

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Lähetystyön yhteyshenkilö.

Ota rohkeasti hihasta kiinni, soita, laita tekstiviestiä tai s-postia. Olen pappina seurakuntalaisten ja työyhteisön palveluksessa!

vt. kirkkoherra 31.12.2024 saakka