Kiipun kesäkoti

Kiipun kesäkoti

Kiipunjärventie 359, 31630 Minkiö

(03) 438 5881

Päärakennuksessa voi majoittua19 ja majoitusrakennuksessa 21 henkeä. Majoittujien tulee itse huolehtia liinavaatteista. Kesäkodilta löytyy ruoka- ja kahvikalustot 40 hengelle. Keittiövarustus on perustasoa. Keittiöstä löytyy mm. hella, uuni, tiskikone ja kylmiö.

Seurakunnan leirikeskus sijaitsee n. 6 km:n päässä Jokioisten keskustasta Kiipunjärven rannalla. Kesäkodin päärakennus sisältää keittiön, salin ja majoitustiloja sekä WC-tilat. Päärakennuksen yhteydestä omalla ulko-ovella varustettuna löytyy sauna- ja pesutilat. Pihapiirissä sijaitsee myös erillinen majoitusrakennus WC-tiloineen. Yhteensä Kesäkodilla on majoitustilat 40 hengelle.

Kesäkotia vuokrataan ulkopuolisille seurakunnan omaan toimintaan sopien. Tammi- ja helmikuun ajan Kesäkoti on suljettu.

Katso voimassa oleva hinnasto välilehdeltä Info ja asiointi kohdasta tilojen vuokrat.

Tiedustelut ja varaukset Jokioisten seurakunnan kirkkoherranvirastosta numerosta 03-424 0100 tai 040 805 0151 arkisin klo 8.30 - 12.00. Kesäperjantaisin suljettu kesä-elokuussa.

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc