kuvassa käsi, jossa lepää puinen risti

Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Jumalanpalvelukset

Seurakunta kokoontuu jumalanpalvelukseen joka sunnuntai klo 10. Jumalanpalvelusta vietetään kirkossa tai seurakuntatalolla.

Tarkemmat tiedot selviävät kirkollisista ilmoituksista, jotka löydät täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Jokainen on tervetullut jumalanpalvelukseen sellaisena kuin on!

Jumalanpalvelukset toistaiseksi

Jumalanpalvelusten striimausta jatketaan kerran kuussa 15.1., 12.2, 12.3., 9.4. ja 28.5. Jumalanpalvelukset on katsottavissa linkistä  https://www.youtube.com/messupysakki

Jumalanpalveluksen tallenne on mahdollista katsoa myös jälkeen päin itselleen sopivana aikana. Youtube-tallenteet eivät välttämättä tule näkyviin useaan tuntiin saman päivän aikana seurakunnasta riippumattomista syistä. Suorasta linkistä pääsee katsomaan tallennetta.

Yleistä tietoa jumalanpalveluskäytänteistä

THL suosittelee maskin käyttöä edelleen julkisissa sisätiloissa altistuneille ja oirehtiville ja koronaepäilyn alaisille.

Kirkossa on mahdollisuus käsien desifiointiin.

Videokuvaus

Jos jumalanpalvelus videoidaan, siitä tiedotetaan kirkossa.

Kirkkokyyti

Jumalanpalvelukseen voi tilata taksikyydin Jokioisten kunnan alueella 4€ omavastuuhinnalla seuraavina kirkkopyhinä:
Pyhäinpäivänä kirkkoon ja 4. adventtisunnuntaina seurakuntatalolle.

Jokioisten kirkko aamun kajossa

Pappi, seurakuntapastori
Koulutie 5 A
31600 Jokioinen

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Lähetystyön yhteyshenkilö.

Ota rohkeasti hihasta kiinni, soita, laita tekstiviestiä tai s-postia. Olen pappina seurakuntalaisten ja työyhteisön palveluksessa!

vt. kirkkoherra 31.12.2024 saakka
Koulutie 5 A
31600 Jokioinen

Kasvatuksen tiimi

MCid -valmentaja
Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti
Restoratiivinen sovittelija
Erätauko-ohjaaja ja kouluttaja
Ignatiaaninen retriittiohjaaja

Mielenkiinnon kohteita ovat hiljaisuus, retriitit, pyhiinvaellukset, luontohenkisyys ja -hengellisyys.
Vapaa-aikana harjoittelee ikonimaalausta, kudontaa ja korvapuustien paistamista.
Koti Tampereella ja Jokioisilla.