Olemme sinua varten

Sinulle on paikka seurakunnassa ja seurakunnan työntekijät ovat sinua varten niin elämäsi iloissa kuin menetyksissäkin. Ota rohkeasti yhteyttä tai tule käymään.

Työntekijöiden yhteystiedot löytyvät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkollisia toimituksia, ristiäisiä, häitä tai hautajaisia koskevissa asioissa ota yhteyttä kirkkoherranvirastoon puh. 03 424 0100
ja 040 805 0151.

Kirkkoherranvirasto sijaitsee Jokioisten keskustassa, Koulutie 5 A,
31600 JOKIOINEN
.

Avoinna arkisin klo 8.30-12.00. Suljettu perjantaisin kesä-elokuussa.

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin

Kädet jotka ovat liittyneet toisiinsa tervehdysotteella

vt. kirkkoherra 30.4.2024 saakka

Pappi, seurakuntapastori

Vapaapäivät maanantai ja tiistai. Lähetystyön yhteyshenkilö.

Ota rohkeasti hihasta kiinni, soita, laita tekstiviestiä tai s-postia. Olen pappina seurakuntalaisten ja työyhteisön palveluksessa!

Talouspäällikkö
Hallinto- ja talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Kiinteistöpalvelut Leirikeskuspalvelu