Jokioisten seurakunnan yhteystiedot

Koulutie 5 A, 31600 Jokioinen

Puhelinvaihde 03 4240 100 arkisin klo 8.30-12.00.  Suljettu perjantaisin kesä-elokuussa.

Sähköposti jokioisten.seurakunta@evl.fi

Palaute

Palautteesi on meille tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

E H K M P S Ä

Anne Ekman-Klemelä

Seurakuntamestari
Kiinteistöpalvelut Leirikeskuspalvelu

Marika Heikkilä

Seurakuntamestari
Kiinteistöpalvelut Leirikeskuspalvelu

Johanna Parviala

Pappi, seurakuntapastori

Vapaapäivät maanantai ja tiistai.
Lähetystyön yhteyshenkilö.

Ota rohkeasti hihasta kiinni, soita, laita tekstiviestiä tai s-postia. Olen pappina seurakuntalaisten ja työyhteisön palveluksessa!

Teemu Salminen

vt. kirkkoherra 30.4.2024 saakka

Ä

Tiitta Ärnfors