lapsia leikkimässä seurakunnan kerhossa

Lapsille ja lapsiperheille

Lapset seurakunnassa

Jeesus toivottaa lapset tervetulleiksi!

Kirkon varhaiskasvatus (lapsi- ja perhetyö) tukee kodin kristillistä kasvatusta ja lapsen turvallista kokonaiskehitystä. Toiminnan lähtökohtana on kumppanuus ja yhteistyö perheiden kanssa kasteessa saadun yhteisen opetus- ja kasvatustehtävän mukaisesti. Päivä- ja perhekerhoista lisätietoja vasemmalla olevasta palkista.

KASTEKOTIKÄYNNIT

Lastenohjaaja ottaa yhteyttä kastetun lapsen perheeseen pian kasteen jälkeen. Sovitaan yhdessä tapaaminen, jossa kuulette samalla seurakunnan lapsi- ja perhetyön toimintamuodoista. Lapsi saa seurakunnalta pienen lahjan.

LAPSIPARKKI

Etukäteen sovittua, maksutonta lastenhoitoa 0-6 vuotiaille seurakuntatalon alakerrassa klo 9-12 välisenä aikana. Varaa paikka etukäteen viestillä puh 040 8050 154/Elina tai 040 8050 153/Helena. Ilmoita lapsen nimi, ikä ja muut huomioitavat asiat. Vastaamme viestiisi ja vahvistamme paikan. Lapselle mukaan eväät ja ulkoiluun sopiva vaatetus.

Kevään 2024 parkit perjantaisin:  19.1., 26.1., 9.2., 16.2., 8.3., 5.4., 12.4. ja 3.5.

JEESI - Lapsiperheiden parhaaksi!

Elämässä voi tulla monenlaisia tilanteita vastaan, jolloin tarvitset auttavia käsiä tai muuten helpotusta arkeen. Jeesi on seurakunnan työmuoto lapsiperheiden tukemiseksi. Meihin voi ottaa yhteyttä esim. uupumuksen nostaessa päätään, surun kohdatessa tai muuten vain pienenkin avun tarpeen yllättäessä. Lähetä viesti 050 4151 775 / Marja Kattelus tai 040 8050154 / Elina Mäntyvaara, niin otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian. Selvitetään tilannetta ja aikataulu yhdessä. Kaikki yhteydenotot ja tapaamiset ovat ehdottoman luottamuksellisia. Pääsääntöisesti Jeesi-työtä tekee diakoni Marja Kattelus.

katso minuun pienehen

Seuraa meitä Instagramissa ja Facebookissa!

Instagramissa käyttäjänimi: jokioisten_seurakunta_lapsityo

Facebookissa sivu: Jokioisten seurakunta/lapsityö