Päiväkerholapsia leikkimässä kerhon leluilla

PÄIVÄKERHOT

Päiväkerho on lapsen kasvupaikka, jossa toimitaan kasvatuskumppanuudessa hänen perheensä kanssa. Kerhossa painottuvat lapsesta välittäminen, lapsuuden ilon kokemukset ja lapsen hengellisen herkkyyyden vaaliminen.

Päiväkerhon ohjelmaan kuuluu alkupiirin hartaushetki, luovaa toimintaa, leikkejä, satuja, laulutuokioita ja arkipäiväisten asioiden opettelua.  Lapsen aktiivisuus ja luovuus ohjaavat kerhon suunnittelua, jossa tärkeimpinä asioina pidämme läsnäoloa ja sen kautta turvallisuuden tunnetta, joka vahvistaa jokaista leikkijää kokonaisen minäkuvan rakentamisessa. Lapsi saa olla lapsi ja ihana oma itsensä sekä oppii samalla asioita omasta uskostaan ja turvallisesta Jumalasta. Kerhoissa ohjaajina toimivat koulutetut lastenohjaajat.

Päiväkerhot

Jokioisten seurakunnassa toimii kaksi päiväkerhoryhmää. Päiväkerhot kokoontuvat seurakuntatalon alakerrassa ja käytössämme on myös piha puistoineen sekä lähimetsä. Lastenohjaajina toimivat Elina Mäntyvaara ja Helena Hacklin. (Alla olevat aikataulut voivat muuttua, riippuen ilmoittautuneiden määrästä.)

Tähtöset on 3-vuotiaiden (2021syntyneet) oma päiväkerhoryhmä. Kerho kokoontuu kerran viikossa, torstaisin klo 8.45-11.45. Tähtösten ryhmä on täynnä, varapaikoille ilmoittautuminen on mahdollista alla olevasta linkistä.

Raketit on 4-5 vuotiaiden (2019 ja 2020 syntyneet) lasten päiväkerhoryhmä. Kerho kokoontuu kaksi kertaa viikossa, maanantaisin klo 8.45-11.45 ja torstaisin klo 13.00-15.30. Rakettien ryhmässä on vielä tilaa! Ilmoittaudu mukaan alla olevasta linkistä.

Syksyllä 2024 alkavaan päiväkerhoon ilmoittautumisaikaa on jatkettu 31.3.2024 asti. Linkki ilmoittautumiseen: https://www.mvs.fi/srk/jokioinen/url/7vbRKPB8YB