perhekerhon nallen hymy ei hyydy

Avointen perhekerhojen kevätkausi 2024

Perhekerho on monimuotoinen lasten ja heidän läheistensä kohtauspaikka. Kerhoon ovat tervetulleita kaikki vauvasta vaariin, lapset yhdessä aikuisen kanssa. Perhekerhoon ei tarvitse ilmoittauduta erikseen ja ryhmän kokoonpano voi vaihdella eri kerroilla.

Perhekerho on lapsiperheille matalan kynnyksen seurakunta ja vertaisryhmä, joka tarjoaa vaihtelua arkisen aherruksen keskellä. Perhekerho sisältää yhteisen kirkkohetken, erilaista tekemistä tai teemojen käsittelyä sekä yhdessä olemista samassa elämäntilanteessa olevien kanssa.

SEURAKUNTATALON PERHEKERHO kokoontuu tiistaisin klo 9:30 – 11:30 seurakuntatalon yläkerrassa.  Ovet aukeavat 9:30, jolloin tarjolla kahvia ja mehua (MLL). Alkupiiri klo 10:00, jonka jälkeen leikkiä, askartelua ja seurustelua. Loppupiiri noin 11.10 ja ruokailu klo 11.20. Ruoka on lapsille maksuton ja aikuisille 4 euroa. Ruokailu on tarkoitettu vain perhekerhoon osallistuville. Tervetuloa mukaan avoimeen perhekerhoon! Ohjaajina Elina Mäntyvaara ja Helena Hacklin. Kokoontumispaikan osoite: Jokioisten seurakuntatalon yläkerta, Temppelitie 2, 31600 Jokioinen. Kevätkauden  ensimmäinen kerhokerta on ti 16.1.2024. (Kerho ei kokoonnu viikolla 9 ja 13)

POP-UP ILTAPERHEKERHOJA järjestetään seurakuntatlaon alakerrassa kerran kuussa keskiviikoisin klo 16.30-18.30.

Kevätkauden 2024 pop-up kerho kokoontuu: ke 24.1., ke 21.2., ke 20.3. ja 10.4. Ovet aukeavat klo 16.30, yhteinen aloitus klo 17, jonka jälkeen vapaata leikkiä ja seurustelua. Tarjolla kahvia, teetä ja mehua. Tervetuloa mukaan avoimeen iltaperhekerhoon! Ohjaajina Elina ja Helena. Kokoontumispaikan osoite: Jokioisten seurakuntatalon alakerta, Temppelitie 2, 31600 Jokioinen.

Ajankohtaisimmat tiedot löydät lapsi- ja perhetyön some-kanavilta, linkki näihin sivun yläosassa.

LAPSIPARKKI

Etukäteen sovittua, maksutonta lastenhoitoa 0-6 vuotiaille seurakuntatalon alakerrassa klo 9-12 välisenä aikana. Varaa paikka etukäteen viestillä puh 040 8050 154/Elina tai 040 8050 153/Helena. Ilmoita lapsen nimi, ikä ja muut huomioitavat asiat. Vastaamme viestiisi ja vahvistamme paikan. Lapselle mukaan ruoka/eväät ja ulkoiluun sopiva vaatetus.

Kevään 2024 parkit perjantaisin:  19.1., 26.1., 9.2., 16.2., 8.3., 5.4., 12.4. ja 3.5.

JEESI - Lapsiperheiden parhaaksi!

Elämässä voi tulla monenlaisia tilanteita vastaan, jolloin tarvitset auttavia käsiä tai muuten helpotusta arkeen. Jeesi on seurakunnan työmuoto lapsiperheiden tukemiseksi. Meihin voi ottaa yhteyttä esim. uupumuksen nostaessa päätään, surun kohdatessa tai muuten vain pienenkin avun tarpeen yllättäessä. Lähetä viesti 050 4151 775 / Marja Kattelus tai 040 8050154/Elina Mäntyvaara, niin otamme yhteyttä sinuun mahdollisimman pian. Selvitetään tilannetta ja aikataulu yhdessä. Kaikki yhteydenotot ja tapaamiset ovat ehdottoman luottamuksellisia. Pääsääntöisesti Jeesi-työtä tekee diakoni Marja Kattelus.

Kirkon varhaiskasvatus (lapsi- ja perhetyö) tukee kodin kristillistä kasvatusta ja lapsen turvallista kokonaiskehitystä. Toiminnan lähtökohtana on kumppanuus ja yhteistyö perheiden kanssa kasteessa saadun yhteisen opetus- ja kasvatustehtävän mukaisesti.